Γιατί όλες οι διατροφές έχουν αποτελέσματα;

Μπορεί να έχεις δοκιμάσει ή μπορεί να έχεις ακούσει απο κάποιον γνωστό σου, οτι ακολούθησε κάποια γνωστή διατροφή και είχε κάποια απο­τελέσματα. Όπως η μείωση του σωματικού βάρους, βελτίωση των επιπέδων ενέργειας, βελτίωση της διάθεσης, βελτίωση των αθλητικών επιδόσεων κ.α. Άλλος ακολούθησε vegan διατροφή, άλλος κετογονική, άλλος μεσογειακή και άλλος χαμηλών υδατα­νθράκων. Πως γίνεται όμως όλοι να είχαν αποτελέσματα.

Ποια είναι η πιο καλή διατροφή και ποια έχει τα καλύτερα αποτελέσματα; Κλασικές ερωτήσεις που ο καθένας μας μπορεί να κάνει.

Καθώς μεγαλώνω, εκπαιδεύομαι, εξελίσσομαι και αποκτώ όλο και περισσότερη εμπειρία, συνειδητο­ποιώ την σημαντικότητα των ερωτήσεων. Ψάχνοντας τι πραγματικά έχει σημασία σε κάθετι που ασχολούμαι, το να ψάχνεις τις σωστές ερωτήσεις είναι μονόδρομος. Τι είναι αυτό που αν το ελέγξω, θα επηρεάσει και όλα τα άλλα ή τουλάχιστον τα περισ­σότερα; Αυτή είναι μια βασική ερώτηση που έρχεται ξανά και ξανά στην επιφάνεια.

Οπότε θα σου κάνω της εξής ερώτηση σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Τι κοινό έχουν όλες αυτές οι διατροφές μεταξύ τους;

Λοιπόν, τα πράγματα είναι πιο απλά απ’ ότι μπορεί νομίζεις και δεν χρειάζεται να σπας το κεφάλι σου για το ποια είναι η καλύτερη διατροφή και αυτό να σου δημιουργεί περισσότερο στρες. Βέβαια εάν είσαι αθλητής/ια τότε μπορείς σίγουρα να ασχοληθείς πιο εξατομικευμένα με τις ανάγκες σου, όμως η βάση είναι για όλους η ίδια.

Ξεκινώντας λοιπόν τη διαδικασία να βάλεις σε μια σειρά τη διατροφή σου, και να εστιάσεις στο τί πρέπει να κάνεις και όχι τι να μην κάνεις, οδηγείσαι στα εξής:

  1. Μειώνεις σε πολύ μεγάλο βαθμο ή/και σταματάς τελείως τις επεξεργασμένες/συσκευασμένες τροφές.οτιδήποτε δεν είναι στη φυσική του μορφή.
  2. Ψάχνεις την ποιότητα και την προέλευση της τροφής.πχ. το κρέας να είναι ελευθέρας βοσκής ή να τρέφεται με μη γενετικά τροποποιημένες τροφές και τα φρούτα και λαχανικά να είναι βιολογικά μικρής παραγωγής και της εποχής.
  3. Κάνεις καλύτερους συνδυασμούς τροφών ανα γεύμα.
  4. Βάζεις πρόγραμμα.Το φαγητό και ο ύπνος είναι απο τις βασικότερες διαδικασίες που χρειάζονται συγκεκριμένο πρόγραμμα.
  5. Προετοιμάζεις και μαγειρεύεις την κάθε τροφή πιο σωστά. – σημαντικό ρόλο για τα ένζυμα και τα θρεπτικά συστατικά κάθε τροφής.
  6. Εντάσεις κάποιους βασικούς κανόνες διατροφής πχ. μασημα, όχι νερό με το φαγητό κ.α.
  7. Είναι πολύ πιθανό και πιο εύκολο να αυξήσεις την καθημερινή σου δραστηριότητα ή/και να γυμνάζεσαι συστηματικά.

Βλέπουμε λοιπόν οτι άσχετα αν τρως μόνο λαχανικά και φρούτα ή μόνο κρέας ή απ’ όλα, μπαίνοντας στη διαδικασία του να ασχοληθείς με τη τροφή σου, βελτιώνεις κάποιους βασικούς παράγοντες που για μένα είναι πιο σημαντικοί απο την ποσότητα ή το είδος του Φαγητού, τουλάχιστον για αρχή.

Ξεκίνα με τα παραπάνω, κράτα μια ποικιλία με το είδος των τροφών και άκου το σώμα για το τι χρειάζεσαι περισσότερο και τι λιγότερο.

 

Να θυμάσαι, το σώμα σου είναι το μοναδικό που έχεις απο όταν γεννιέσαι μέχρι να πεθάνεις.

Είναι ο ναός σου!

Φρόντισε το και θα σε ανταμείψει πολλαπλά πίσω.

 

Ζήσε Συνειδητά

Σ’ ευχαριστώ,

Παναγιώτης

Αν το βρήκες ενδιαφέρον… τι περιμένεις;
Μοιράσου το! 😀
Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial
Instagram
Youtube
Youtube
LinkedIn
LinkedIn
Share
This website uses cookies and asks your personal data to enhance your browsing experience.